Ofertă - locuri de muncă

26 februarie 2007

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Mureș a demarat un proces de selecție a persoanelor interesate de a exercita „profesia de părinte” pentru copii lipsiți temporar sau definitiv de ocrotirea părinților naturali.
       

În curând, alte trei servicii sociale vor deveni funcționale odată cu inaugurarea caselor de tip familial din comuna Șincai, orașul Miercurea Nirajului și Municipiul Târnăveni.
În cadrul fiecărei case de tip familial va fi angajat câte un cuplu parental (soț-soție), care trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- să aibă vârsta minimă de 30 de ani ;
- să fie persoane de o probitate morală recunoscută în comunitatea din care provin, cu referințe în acest sens de la factorii locali;
- să aibă domiciliul stabil pe raza județului Mureș;
- să nu prezinte antecedente penale;
- minim unul dintre soți să aibă studii liceale cu diplomă de bacalaureat, iar celălalt soț minim școală profesională;
- să aibă experiență în creșterea și educarea copiilor, să posede abilități părintești;
- să fie dispuși să locuiască permanent în cadrul casei de tip familial;
- să nu sufere de boli cronice transmisibile sau alte afecțiuni ce pot influența capacitatea de muncă;
- să înțeleagă și să accepte nevoile individuale ale fiecărui copil, indiferent de starea de sănătate, sex, etnie, religie;
- să fi fost angajați în câmpul muncii minim 5 ani;
Nu se admit persoane care au fost decăzute din drepturile părintești sau care au copii care beneficiază de o formă de protecție.
Cei interesați sunt rugați să transmită scrisoarea de intenție la sediul DGASPC MUREȘ, urmând a fi contactați pentru a participa la procesul de evaluare.

Evaluarea familiilor va parcurge mai multe etape:
1.Interviu preliminar la sediul DGASPC Mureș;
2.Test psihologic, eliminatoriu;
3.Evaluarea situației socio-familiale și medicale efectuată la domiciliul potențialilor părinți parentali;
4. Susținerea unui examen scris și a unei probe orale, în baza unei bibliografii anunțate în timp util.

Informații suplimentare pot fi solicitate la sediul DGASPC Mureș, Serviciul Relații Publice (Tg.Mureș, Str. Trebely, nr. 7, Tel 213512, 211699).

DIRECTOR EXECUTIV,
FLORIN DUMBRAVĂ


Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Mureș, organizează, concurs pentru ocuparea unor funcții publice de execuție vacante de:

Referent, clasa III, gradul SUPERIOR (2 posturi)  și  referent, clasa III., gradul  ASISTENT (2 posturi)

Poate depune dosar orice candidat care îndeplinește, cumulativ, atât condițiile generale cât și condițiile specifice pentru ocuparea acestor funcții publice.

I. CONDIȚII GENERALE pentru ocuparea funcției publice vacante:

1. Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 50 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, respectiv:

a) să aibă cetățenia română și domiciliul în România;
b) să cunoască limba română, scris și vorbit;
c) să aibă vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) să aibă capacitate deplină de exercițiu;
e) să aibă o stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) să îndeplinească condițiile de studii prevăzute de lege pentru funcția publică;
g) să îndeplinească condițiile specifice pentru ocuparea funcției publice;
h) să nu fi fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
i) să nu fi fost destituiți dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani;
j)să nu fi desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege.

II. Condițiile specifice pentru ocuparea celor 2 posturi de referent III . superior sunt:

Studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
vechime în specialitatea studiilor: minim 9 ani;
cunoștințe de utilizare și operare PC (word, excel, internet     explorer);

Condițiile specifice pentru ocuparea celor 2 posturi de referent III asistent sunt:

studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
vechime în specialitate minimum 6 luni;
cunoștințe operare calculator Microsoft Office,     
Internet – nivel  bine;

III. CONDIȚII DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

Data organizării concursului:
-  proba scrisă – 14.03.2007 ora 10,00,

        -  interviu (proba orală) – 15.03.2007 ora 10,00.

Locul desfășurării concursului:

        - sediul direcției, din str. Trebely nr.7

Depunerea dosarelor:
-dosarele se pot depune la sediul direcției, la Serviciul resurse umane, până în data de 09.03.2007, ora 15,00.

Conținutul dosarelor:
-dosarele de concurs vor conține în mod obligatoriu:

a) copia actului de identitate;
b) formularul de înscriere prevăzut de H.G. nr. 1209/2003;
c) copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitate;
e) cazierul judiciar;
f) adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
g) copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
h) declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică.

Copiile de pe actele prevăzute mai sus, se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Formularul de înscriere se pune la dispoziție candidaților prin secretarul comisiei de concurs din cadrul direcției.

Bibliografia de concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție de referent, clasa III, grad asistent la Serviciul îngrijire de tip familial pentru adult


Bibliografie pentru ocuparea funcției publice de execuție de referent, clasa III, grad superior, la Serviciul buget financiar

Bibliografie pentru ocuparea funcției publice de execuție de referent, clasa III, grad asistent, la Biroul juridic contencios, evaluarea copilului care săvârșește fapte penale și nu răspunde penal


        Relații suplimentare se pot obține la Serviciul resurse umane sau la telefon: 0265 – 213512.



        DIRECTOR EXECUTIV,                                                                                                    ȘEF SERVICIU,
              Florin Dumbravă                                                                                                           Ruxanda Radu



 
 

 

 
 
Vizitatori: Copyright © 2006 - All Rights Reserved